2010. szeptember 28., kedd

Buzogány,a bájos...

Amikor elkezdtem fűzni tetszett az ötlet kombinálni a zöldes árnyalatokat az antik rózsaszínnel...aztán mikor a "buzogánykám" elkészült...hááát..őszintén nem tetszett! Lebontsam?...lesz amilyen lesz alapon megcsináltam a másik két bogyót is...még mindig nem volt az igazi...Láncot neki!, azzal meg csupasz volt...akkor jutott eszembe,hogy mi lenne, ha a lánc szemekre is kerülnének drops-ok.Hááát így készült el a végeredmény:
Végül a lánc bebolondítása és pont a rózsaszín teszik bájossá:-)) szerintem:-)))
A lényeg, hogy így már tetszik!:-))
Minta:Carl'stone5 Rhondia és Campos bogyói

7 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon tetszik! Szép a végeredmény! :)

    VálaszTörlés
  2. Tündéri lett:)
    Én nagyon szeretem a hosszú nyakláncokat és ez az előző kékes is annyira szép:)))Ízléses,finom.
    A karikásomat egyébként tőled vettem!Nagyon tetszik az is.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! Aranyosak vagytok!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Évi! Gyönyörűek az alkotásaid! Gratulálok! A blogod is nagyon tetszik!:))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Tündi!Én is belestem hozzád:-)))Gratulálok a munkáidhoz!

    VálaszTörlés

Our Blogger Templates Web Design

A blog tartalmát szerzői jogok védik. Így az itt megjelent írásokat, fotókat az ENGEDÉLYEM NÉLKÜL TILOS FELHASZNÁLNI